Druen0 Skrevet September 21, 2011 Rapporter Share Skrevet September 21, 2011 Hej alle Nala er begyndt at savle helt vildt...hvad kan det skyldes? Hun gør det når hun kommer helt op ved mit ansigt og vil kæle, nogen gange samtidig med at hun spinder og nogengang også når hun sover på mig. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret September 21, 2011 Rapporter Share Besvaret September 21, 2011 Måske du dufter af noget godt?? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gucci Besvaret September 21, 2011 Rapporter Share Besvaret September 21, 2011 Det kan være rent kæleri, hvis hun kun gør det nogle gange. Vores gør det når hun får en nyt stykke legetøj. Katte har specielle feromon-producerende duftkirtler lige under overlæben. Nogle katte savler bare rigtig meget på det de godt kan lide og vil "afmærke" som deres ejendom Hvis hun gøre det hele tiden skal du være opmærksom på at der kan være noget i munden der generer. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Druen0 Besvaret September 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 21, 2011 Hun gør det ikke hele tiden, det er kun når hun bliver kælet/spinder og hvis hun falder i søvn på min arm mens vi kæler. Hvornår er det de skifter tænder? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Druen0 Besvaret September 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 21, 2011 Henriette: Det håber jeg ikke, for katte har godt nok en underlig mening om hvad der dufter godt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts