Chilimus Skrevet September 11, 2011 Rapporter Share Skrevet September 11, 2011 Sherry nedkommer om 2 uger og mavsen bliver tykkere og tykkere! Killinger bokser rundt så kraftigt at det kilder i håndfladen når man føler på maven! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nansi117 Besvaret September 11, 2011 Rapporter Share Besvaret September 11, 2011 Uhhhh hvor ser det godt ud Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret September 12, 2011 Rapporter Share Besvaret September 12, 2011 Spændende Åhh jeg kan bare slet ikke klare sådan en ventetid..... Mine er nu snart otte uger, og nu fimser de efterhånden rundt i det meste af huset Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Chilimus Besvaret September 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 13, 2011 Vi glæder os også virkelig meget!!! Ungerne kan nu overskue ventetiden ( 2- 1½ uge) og spørger hele tiden om hvornår det nu er? Jeg er spændt på hvor tyk hun bliver og hvor mange hun bære på!!!! Har kun regnet med 3-4 stk, men høre flere steder om 6 stk første gang!!!! Jeg er lidt ambivalent, da jeg har læst at det ikke er så sundt for morkatten at opfostre så mange killinger og at man bør reducere kuldet størrelse. Men jeg tror ikke jeg kan få mig selv til det.... Så jeg håber på 4 stk, men synes det kunne være vildt lækkert hvis der kom flere også aligevel ik.... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts