ScarlettLuna Skrevet September 11, 2011 Rapporter Share Skrevet September 11, 2011 Jeg har to skønne katte, Luna og Scarlett.. Vi fik Scarlett for snart 1 år siden da hun var 4 måneder og Luna fik vi for ca 3-4 måneder siden da hun var 10 måneder.. Siden vi fik Luna er det som om Scarlett ikke rigtig gider hende og som om hun er lidt sur på mig og min kæreste.. Luna vil hende rigtig gerne, prøver at lege med hende, slikke hende osv men Scarlett accepterer det ikke i særlig lang tid af gangen. Hvis Luna er nedenunder er Scarlett oppe og omvendt.. Jeg ved godt det kan tage et stykke tid for katte at vænne sig til hinanden, men der var ikke de store problemer da de blev sat sammen, kun en lille smule hvæsen. Tror I at Scarlett kommer til at kunne med Luna eller er hun bare en ene kat? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret September 11, 2011 Rapporter Share Besvaret September 11, 2011 Det kan tage lang tid at føre katte sammen, meget lang tid. Særligt hvis den ene har været ene kat længe... Jeg tror at Scarlett har accepteret Luna er der, men jeg tror ikke du skal forvente at de kommer til at ligge i ské Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret September 11, 2011 Rapporter Share Besvaret September 11, 2011 Mine katte er bestemt ikke interesserede i at putte sammen... de to af dem har været her sammen i 7 år, så dine katte er helt normale... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ScarlettLuna Besvaret September 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 11, 2011 Nå det er da dejligt at vide, selvom det er lidt ærgeligt fordi vi fik Luna for Scarletts skyld.. Og Luna vil så gerne putte.. Ved I så hvorfor Scarlett ikke er så glade for mig og min kæreste mere? Hun plejede at sove ved fodenden men det gør hun sjældent..? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret September 11, 2011 Rapporter Share Besvaret September 11, 2011 Jeg vil skyde på hun er fisfornærmet på jer... Det kan godt tage noget tid før hun tilgiver jer.... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret September 11, 2011 Rapporter Share Besvaret September 11, 2011 Jeg vil skyde på hun er fisfornærmet på jer... Det kan godt tage noget tid før hun tilgiver jer.... Enig... der gik over tre måneder før Leo ville putte hos mig igen efter Sofus var flyttet ind, han ville heller ikke kæle.. Det gik heldigvis over igen og nu putter vi sammen hver nat Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ScarlettLuna Besvaret September 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 11, 2011 Hehehe.. Katte er nu skønne.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts