aeac Skrevet September 9, 2011 Rapporter Share Skrevet September 9, 2011 Hejsa derude! Min første tråd, desværre ikke en så glad en -Har lige fået min første kat, en lille ragdoll! MEGET sød MEN han er i løbet af de sidste 2 dage har jeg bemærket at han er begyndt at nyse meget- Han har nyst en 5-6 gange bare den sidste time. Han har ingen bussemænd og spiser og leger! Han har perlegrus (eller hvad det hedder ) Og rengøringsdamen var her i onsdags, så der er heller ikke specielt støvet. Han sover inde i vores seng om natten og vi har velux vinduer, som er let åbne foroven om natten. Nogen forslag til hvorfor han nyser?? Er det pga den smule træk? Og er det noget vi bør få tjekket? Håber nogen kan hjælpe! -Alex Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret September 10, 2011 Rapporter Share Besvaret September 10, 2011 Nååee lille mis... jeg tror jeg vil købe noget nyt kattegrus i dag og se om det er dét som irritere.. hvis han stadig nyser på mandag ville jeg tage til dyrlæge... Jeg tror slet ikke det handler om træk.. jeg og mine tre katte sover også i sengen med åbne vinduer... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret September 10, 2011 Rapporter Share Besvaret September 10, 2011 Jeg tror så godt det kan være træk, især hvis det er en killing. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret September 10, 2011 Rapporter Share Besvaret September 10, 2011 Jeg tror så godt det kan være træk, især hvis det er en killing. Ja det er da iverfald ingen skade at prøve at lukke vinduerne, det er selvfølgelig rigtigt at en killing er mere sårbar end min større basser... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nansi117 Besvaret September 10, 2011 Rapporter Share Besvaret September 10, 2011 Da jeg fik min killing for 1 måned siden, nøs den også det er gået væk, men jeg tror det var aircondition da vi hentede ham i Jylland og jeg bor på Sjælland, så at være i en bil i 3 timer med aircondition gav den nok en lille snue.. Så jeg tror også sagtens det kan være træk Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
aeac Besvaret September 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 10, 2011 Altså det virker ikke som om det er gruset, for der kan gå timer fra han er på kattebakken til han nyser- i nat nyste han 5 gange i træk og ellers ikke nyst så meget i løbet af i dag. Men han miaver utroligt meget i dag og virker bare pivet. Jeg ved slet ikke, hvad det er han vil? Han spiser, drikker, får godbidder og leger! Åhhh-- Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Chapilliams Besvaret September 13, 2011 Rapporter Share Besvaret September 13, 2011 Kunne han ikke have skrabet sin en omgang forkølelse til sig? Jeg tror ikke du skal være videre bekymret så længe han spiser og drikker. Men hvis du selv føler at han burde tjekkes, så følg dit hjerte Men umiddelbart vil jeg ikke mene der er noget. Vores lille killing gør det også, han kan nyse op til 15-20 gange om dagen, og det er heller ikke pga. grus eller støv, og dyrlægen kunne ikke finde noget på ham, så ja. Du skal nok bare se tiden an Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Catmor Besvaret September 25, 2011 Rapporter Share Besvaret September 25, 2011 den kan have støvallergi. og det kan også være gruset den reagere på selvom den ikke nyser når den er i bakken. men det kan også være at den er forkølet. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
killins Besvaret Januar 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2012 i nat nyste han 5 gange i træk og ellers ikke nyst så meget i løbet af i dag. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts