picasso Skrevet September 9, 2011 Rapporter Share Skrevet September 9, 2011 Hej alle Jeg er ny på katteforum og har et spørgsmål om katteadfærd, da jeg gerne vil forstå min kats signaler, Det er en hunkat på ca. 7 år, når den sidder på min mave puffer den hele tiden med forpoterne på maven, hvad det mon betyder. Håber at nogen kan sige mig det. hilsen picasso Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret September 9, 2011 Rapporter Share Besvaret September 9, 2011 Hej alleJeg er ny på katteforum og har et spørgsmål om katteadfærd, da jeg gerne vil forstå min kats signaler, Det er en hunkat på ca. 7 år, når den sidder på min mave puffer den hele tiden med forpoterne på maven, hvad det mon betyder. Håber at nogen kan sige mig det. hilsen picasso Den "ælter" dig, og viser at den bare har det rigtig godt og er meget glad for dig. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
picasso Besvaret September 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 10, 2011 Hej Peter Tak for svaret, det glæder mig at det er fordi min kat kan lide mig. Venlig hilsen Picasso:) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts