Leneo Skrevet September 7, 2011 Rapporter Share Skrevet September 7, 2011 Min kat Leo har tabt en tand idag. Det ser ikke godt ud når han spiser, han taber maden og savler. Er det normalt at katte taber tænder eller skal han forbi dyrelægen imorgen? Han er 1/2 år gammel det er min første kat så det ville være rart med et godt råd Leneo Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret September 7, 2011 Rapporter Share Besvaret September 7, 2011 Jeg vil lige tage ham forbi dyrlægen i morgen, bare for at være sikker på om det ser rigtigt ud... Både katte og hunde skifter tænder.... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Leneo Besvaret September 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 7, 2011 Åhh så skal han afsted igen.. Det er lidt under 2 måneder siden han fik fjernet lårbens hovedet.. Han er ikke ligefrem heldig.. Tak for det :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret September 8, 2011 Rapporter Share Besvaret September 8, 2011 Jeg ville nu lige se hvad der sker... katte skifter jo tænder omkring de er et halvt år... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret September 8, 2011 Rapporter Share Besvaret September 8, 2011 Jeg ville nu lige se hvad der sker... katte skifter jo tænder omkring de er et halvt år... Enig med Bornhomeren. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Leneo Besvaret September 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 8, 2011 Jeg havde ham et smut forbi dyrlægen imorges.. Og i har helt ret.. Det var den næstsidste mælketand der røg.. Mange tak for det :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts