Sjaask Skrevet September 6, 2011 Rapporter Share Skrevet September 6, 2011 Min killing, Toast.. Er efterhånden faldet ret godt til, han spæner rundt som den energifyldte kat han nu er, og går endda af og til amok i timevis på sin egen skygge. Jeg har dog lagt mærke til, at han af en eller anden grund altid flygter fra mig når jeg kommer gående forbi ham. Hvis jeg blokerer hans vej og sætter mig til at pjatte-snakke til ham med udstrakt hånd kan han finde på at spæne direkte forbi mig så godt han nu kan. Jeg tror bestemt ikke at det er fordi han er bange for mig, for når jeg sidder på min stol kravler han selv op på mig for at blive nusset, og når maden er på vej, løber han gladeligt slalom imellem mine ben imens han spinder. Har i nogle ideer til hvad årsagen til flugten kan være? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret September 6, 2011 Rapporter Share Besvaret September 6, 2011 Måske han vil lege fangeleg med dig ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Sjaask Besvaret September 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 6, 2011 Hahah jeg har ikke prøvet at løbe efter ham fordi jeg frygtede at det ville gøre sagen værre hvis det virkelig var fordi han er bange for mig. Men jeg kan da prøve ad og se hvad han så vil gøre Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret September 6, 2011 Rapporter Share Besvaret September 6, 2011 Tror han vil blive forskrækket... Prøv at tage en drillepind når han gør det og leg lidt med ham... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Marie K Besvaret September 11, 2011 Rapporter Share Besvaret September 11, 2011 Jeg har tit leget fangeleg med min den gamle, han gør det samme.. jeg fanger ud efter ham når han drøner forbi mig og han syns det er ekstremt sjovt, han kommer løbende og hopper op og vifter med poterne og skynder sig væk igen.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Sjaask Besvaret September 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 12, 2011 Hahah Jeg overvejede kort om det kunne være fordi han ikke havde nok legetøj der faktisk fik ham til at løbe rundt, de stykker legetøj han havde før var enten mus på fjeder, eller drillepinde, og de får ham jo egentlig bare til at blive på stedet og fokusere dér. Så jeg lavede lynhurtigt en sølvpapirskugle og han har ikke gjort det siden. Nu tonser han istedet rundt efter kuglen og dribler som en fodboldstjerne ;D. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts