Nansi117 Skrevet September 6, 2011 Rapporter Share Skrevet September 6, 2011 Hej alle! Min lille misser har fået øremider, eller noget der ligner Han klør sig utroligt meget i øret, de 2 sidste nætter har jeg vågnet af han kløede sig, fordi han sover oppe ved mit hovede :-/ Men han skal til dyrelægen på torsdag, men holder ikke ud at se ham sådan der :( Har intet frontline :-/ nogen der kender noget der kan holde dem nede?? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nansi117 Besvaret September 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 6, 2011 det et så billedet.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret September 6, 2011 Rapporter Share Besvaret September 6, 2011 En god vatpind og så få dem ud Rens øre på ham ligesom du gør på dig selv. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nansi117 Besvaret September 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 6, 2011 Er virkelig bange tør ikke at stikke vatpinden ind, især fordi han er så urolig Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret September 6, 2011 Rapporter Share Besvaret September 6, 2011 Hvis du ikke boede så langt væk gjorde jeg det gerne.. Hvis du ikke tør bruge vatpind så brug en rondel (vat) fold den sammen og stik ind i øret på ham Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nansi117 Besvaret September 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 6, 2011 Gjort :rolleyes: Ved du egentligt om han har smerter? Han miaver ret meget og vil hele tiden nusses, han går vile løs rundt ;( Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret September 6, 2011 Rapporter Share Besvaret September 6, 2011 de kan være rigtig irriterende sådan nogle mider... og klø rigtig meget, har han fået kradset hul på sig selv i øret gør det selvfølgelig endnu mere ondt. Derfor er det rigtig godt med en vatpind til at fjerne alle de sorte klatter og lige få renset hvis det skulle bløde Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nansi117 Besvaret September 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 6, 2011 har taget det værste Vil lade det få lidt ro nu, det er jo ikke meningen at gøre det værre! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret September 6, 2011 Rapporter Share Besvaret September 6, 2011 Så vil du slet ikke vide hvordan hans øregang ser ud Undskyld - jeg er rigtig hård når jeg renser deres øre, jeg taget simpelthent alt, og renser også ned til gangen, bare rolig stikker ikke vatpinden for langt ind Håber dyrlægen kan hjælpe ham på torsdag, spørg efter dectomax, det er en dyr behandling men den virker, min dyrlæge renser første kattens øre, så renser han til sidste med dectomax på vattet, og giver dem deretfter en sprøjte i nakken med dectomax (ca. 500kr), selvom en af mine de ældre katte døjer med øremider, jeg bruger pt frontline kuren (virker ikke særlig effektivt), er der ingen af de andre der har øremider, de fik alle en behandling sidste år med dectomax Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nansi117 Besvaret September 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 6, 2011 han får fjernet øremiderne sammen med kastrering og alt det der Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret September 6, 2011 Rapporter Share Besvaret September 6, 2011 han får fjernet øremiderne sammen med kastrering og alt det der Super Men spørg gerne hvad dyrlægen bruger til øremiderne, det er nemlig forskelligt fra dyrlæge til dyrlæge Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nansi117 Besvaret September 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 6, 2011 Skal jeg nok Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts