Madsen Skrevet Marts 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Marts 29, 2010 Jeg skal have 2 killinger fra samme kuld. lige nu er killingerne 5 uger gamle og ret så søde. Men de to killinger som er mine, er de mindste og tyndeste af killingerne, der er en tydelig foreskel på mine killinger og de 4 andre killinger. har det noget at sige? kunne godt tænke mig en normal størrelse kat. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
mikkel Besvaret Marts 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2010 killinger fra samme kuld kan sagtens have forskellige størrelser,men hvis nogle er ekstremt små og tynde kan det skyldes sygdom,jeg synes du skulle lade en dyrlæge kigge på dem inden du overtager dem,har du selv valgt dem eller er det ejeren der har valgt dem ud til dig. mvh mikkel Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Madsen Besvaret Marts 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2010 jeg har selv valgt dem, der var 3 sorte og 3 røde killinger, og jeg ville gerne have røde katte og den ene røde killing var valgt. nu er alle killingerne solgt så vi bliver nød til at tage de to killinger. ejeren har haft killinger 4 gange før og hun er ikke været bekymret over de små killinger. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
mikkel Besvaret Marts 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2010 så må vi håbe hun har ret med de små killinger,en killing når en vægt på 700-800 gr når den er 6-7 uger gammel så har du lidt at gå efter. men jeg tror nu nok de skal vokse sig store,jeg har set mange små pjevsede killinger som har vokset sig store og flotte. mvh mikkel Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts