Annette N Skrevet September 4, 2011 Rapporter Share Skrevet September 4, 2011 Min hunkat på 6 år har fået diagnosen "krystaller i urinen" og skal have andet tørfoder. Min dyrlæge anbefaler Specifik FCD eller Hills prescription c/d men er der andet tilsvarende tørfoder jeg kan give hende? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nansi117 Besvaret September 4, 2011 Rapporter Share Besvaret September 4, 2011 Hvorfor ikke bare give det dyrelægen anbefaler? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Annette N Besvaret September 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 4, 2011 Jo det er også rigtigt - og måske det også bliver til det i sidste ende, men måske der er nogen herinde som kender et tilsvarende billigere mærke Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nansi117 Besvaret September 4, 2011 Rapporter Share Besvaret September 4, 2011 Faktisk er RC og Hills i længden billigere end de "mærker" i netto og lign. Læste det et sted kan bare ikke huske hvor Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret September 4, 2011 Rapporter Share Besvaret September 4, 2011 Jeg anbefaler at du også giver din kat dåsemad rørt op med vand... det er vigtigt at hun får masser af væske til at skylle blæren med... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret September 5, 2011 Rapporter Share Besvaret September 5, 2011 Min veninde har en kat med samme problem, som år Sanabelle Urinary, rigtig godt mærke og produkt. Og som Bronholmeren siger, en masse vådkost med ekstra vand Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Annette N Besvaret September 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 5, 2011 Vådkost tilsat vand vil jeg helt sikkert prøve, men skal det være af samme mærke som tørfoderet eller er det underordnet hvilket vådfoder hun får? Hun får for øjeblikket RC! Sanabelle Urinary har jeg undersøgt på nettet og kan faktisk fås væsentligt billigere end både Specifik og Hills, så det må afprøves. Herligt med jeres indlæg - tak skal i ha' Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret September 5, 2011 Rapporter Share Besvaret September 5, 2011 Du kan sagtens bruge det billige vådfoder Lux fra aldi - mine katte elsker den gule og orange variant, der er også en rød og en blå. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret September 6, 2011 Rapporter Share Besvaret September 6, 2011 Jeg plejer at købe det kattemad som er paté... så er det ikke fyldt med mel.. de små bakker fra netto er gode da de ikke er så store, og derfor altid friske til det sidste... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Annette N Besvaret September 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 6, 2011 Jeg tænker mere på, om hun også skal ha' vådfoder mod krystaller som tørfoderet... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret September 6, 2011 Rapporter Share Besvaret September 6, 2011 Jeg tænker mere på, om hun også skal ha' vådfoder mod krystaller som tørfoderet... Nej bare vådfoder, gerne med så meget væske som overhovedet muligt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Annette N Besvaret September 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 14, 2011 Jeg har nu købt Sanabelle Urinary til hende og hun spiser det - super dejligt. Tusinde tak for jeres svar som var nyttige :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts