KatteJohn Skrevet September 4, 2011 Rapporter Share Skrevet September 4, 2011 Hej. Jeg er den lykkelige indehaver af mine to første katte: Max & millian. Jeg fik dem for tre dage siden. Det er to brødre, men den ene halter lidt. de er fra D. 21.06.11 Dens 2. øjenlåg dækker noget af tiden op til 50% af øjet. Da jeg fik den var øjet halvt lukket af øjenbetændelse. jeg har givet dem en ormekur. Den ene virker meget tilbage ifht. adfærd. Den sorte er virkelig vaks og er dygtig til koordinerede bevægelser, men den røde (syge) virker meget svag. Den er vigende og ikke så klar på at "legeslås". Den sorte er i det hele taget meget mere freme. Den røde går også rundt og nyser. Kan det være kuren ? Kan det være sygdommen? Er det et stort problem jeg har ? Jeg har vedhæftet filer med billeder. Håber på svar. Mvh. den bekymrede Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sugieh Besvaret September 4, 2011 Rapporter Share Besvaret September 4, 2011 Afsted til vet med dem begget to helst i morgen. De skal tjekkes for alverdens ting, for raske ser de bestemt ikke ud. Ormekur er godt, men dekan også fejle alt muligt andet, når de nyser og øjenen render. Øjenbetændelse skal behandles med salve. Idag kan du vaske dem lidt med isotonisk saltvand, for at få alt snasket væk. Men afsted til vet ABSOLUT! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
KatteJohn Besvaret September 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 4, 2011 det er kun den ene der er billede af Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sugieh Besvaret September 4, 2011 Rapporter Share Besvaret September 4, 2011 Det er muligt, men når de går sammen kan de smitte hinanden. Afsted til Vet. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
christina1981 Besvaret September 4, 2011 Rapporter Share Besvaret September 4, 2011 afsted til dr dyr. jeg kan sørme godt forstå du er bekymret. jeg ville også tage den raske med til dr dyr, bare for at være sikker på den nu også er sund og rask eller symptomerne bare ikke er kommet endnu. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret September 4, 2011 Rapporter Share Besvaret September 4, 2011 Ja det ser ikke godt ud... enig med de andre, de skal til dyrlæge Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sugieh Besvaret September 4, 2011 Rapporter Share Besvaret September 4, 2011 Og vil da gerne have en update, når de har været afsted Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
KatteJohn Besvaret September 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 4, 2011 jamen det ser ud til at der ikke er nogen vej udenom! Skal nok holde jer up to date Men hvad med adfærden ? Er bange for måske at have fået "den svage" og at den, fortsat, bliver ved med ikke at kunne matche den anden. Har ingen erfaring med at have katte, rigtigt, så er der nogen der kan svare på om dette "udligner" sig og kan være relateret til sygdommen? Mvh. I won't let the john go down Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sugieh Besvaret September 4, 2011 Rapporter Share Besvaret September 4, 2011 Som udgangspunkt vil jeg se om ikke en tur til vet ikke kan få den skrøbelige up to date... Men der er ingen garantier. Kilinger er som mennesker forskellige nogle er vildere end andre. Men under alle omstændigheder er det godt de er to Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
christina1981 Besvaret September 4, 2011 Rapporter Share Besvaret September 4, 2011 jeg er ret sikker på adfærden ændrer sig når den kommer på toppen igen Det skal nok udligne sig det jeg næsten sikker på Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret September 5, 2011 Rapporter Share Besvaret September 5, 2011 Stakkels mis, det ligner en omgang Calici, så dyrlægen skal ind over. God bedring til dem begge Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts