mynthe-cornelius Skrevet September 4, 2011 Rapporter Share Skrevet September 4, 2011 vil bare lige sige hej:) jeg har li oprettet mig som bruger herinden har lille cornelius som vi får hjem i næste måned og gud hvor jeg glæder mig til det resten af familien er kun min datter (Mynthe) og mig (josefine) vi bor nede på lolland. ser mget frem til at dele en masse ting med jer Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nansi117 Besvaret September 4, 2011 Rapporter Share Besvaret September 4, 2011 Velkommen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
mynthe-cornelius Besvaret September 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 4, 2011 mange tak Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret September 5, 2011 Rapporter Share Besvaret September 5, 2011 hej og velkommen til Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts