Larsen88 Skrevet September 3, 2011 Rapporter Share Skrevet September 3, 2011 `Hej, Jeg har netop fået krearet en løbe gård for min kat ude i min have (bor i rækkehus). henget er ca. 1.80 højt, og går vandret ind i gården (90 grader) med 40 cm fra toppen. der er i forlængelsen af min tarese, så halvdelen af gården er indrammet af huset, (altså klassiske mursten). Mit spørgsmål - kan katte kravle op af mursten? - min egen teori er ja, men har som sådan aldrig set en kat gøre det. Ellers er i mere end velkommen med gode tips til sikkerheden hvis i ligger inden med noget .. Jeg prøver lige at få uploaded nogle billeder, da det måske giver et bedre indblik. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret September 3, 2011 Rapporter Share Besvaret September 3, 2011 Jeg har nu aldrig set en kat kravle op af mursten Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Atikin Besvaret September 9, 2011 Rapporter Share Besvaret September 9, 2011 Man ved vel aldrig, men kunne ikke lige forestille mig at det skulle være muligt. Eller prøv at holde øje med den, og se hvad den finde på under opsyn. Men kan ikke lige se hvordan den skulle få fat, og derved kravle over Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts