Elwyg Skrevet August 31, 2011 Rapporter Share Skrevet August 31, 2011 Min kat har fået killinger der nu er 17-18 dage gamle og jeg er bange for at hun ikke gider dem mere. Så derfor søger jeg en god kattemor der muligvis kan tage de 3 små killinger til sig. De befinder sig i Svenstrup J (10 km syd for Aalborg) lige nu. Tlf: 27313346 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret August 31, 2011 Rapporter Share Besvaret August 31, 2011 selvfølgelig gider hun dem, hun opdrager dem bare. Sålænge de får lov til at få mælk er der ingen ko på isen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Elwyg Besvaret August 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 31, 2011 Det gør de nemlig ikke. Jeg har slet ikke set hende ligge hos dem i et døgns tid nu. Hun reagerer slet ikke på når de piver og hvis jeg lægger en af dem hos hende, rejser hun sig op og går. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret August 31, 2011 Rapporter Share Besvaret August 31, 2011 Prøv at server noget lækkert for killingerne... Har hun nok mælk? Kan du mærke om der er mælk ved patterne? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Elwyg Besvaret August 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 31, 2011 Der virker ikke rigtigt til at være noget.. området er lidt 'svulmet' men der kommer ikke noget ud hvis jeg f.eks. klemmer på vorterne Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
NO*Maniac's Besvaret September 17, 2011 Rapporter Share Besvaret September 17, 2011 http://www.facebook.com/groups/194339293965948/ Ta en titt på denne facebook linken!=) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts