McDuck4 Besvaret Oktober 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 3, 2011 Klapper du også i hænderne når du gør det, og RÅBER MEGET MEGET højt? De bliver nød til at have den chok effekt, hvis de skal tage det seriøst. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mic90 Besvaret Oktober 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2011 Klapper du også i hænderne når du gør det, og RÅBER MEGET MEGET højt? De bliver nød til at have den chok effekt, hvis de skal tage det seriøst. det ville jeg da mene helt klart at jeg gjorde, men det har ingen effekt før jeg går imod ham, hvis bare jeg sidder stille imens, glor han bare dumt igen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret Oktober 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2011 det ville jeg da mene helt klart at jeg gjorde, men det har ingen effekt før jeg går imod ham, hvis bare jeg sidder stille imens, glor han bare dumt igen Det er jo fordi, at katten bestemt ikke er dum. Den ved jo godt, at der intet sker, før du rejser dig og går hen imod den. Som sagt før, så kan man ramme langt væk fra med et vandgevær. Så det får de respekt for. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Oktober 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2011 Det er jo fordi, at katten bestemt ikke er dum. Den ved jo godt, at der intet sker, før du rejser dig og går hen imod den. Som sagt før, så kan man ramme langt væk fra med et vandgevær. Så det får de respekt for. Eller man kan kaste noget hen i nærheden af katten Sker ofte her i opdragelse af mislinger Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts