katte-mor Skrevet August 29, 2011 Rapporter Share Skrevet August 29, 2011 (rettet) Jeg har 5 pipetter som jeg skal af med da de ikke virker på mine katte men måske at de gør på dine hvem ved. Alle 5 pipetter 150 kr Redigeret August 29, 2011 af katte-mor lige lidt stave fejl Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret August 29, 2011 Rapporter Share Besvaret August 29, 2011 Virker heller ikke her - jeg kender ikke nogen som kan bruge dem mere.. desværre er det blevet sådan Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
katte-mor Besvaret August 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 29, 2011 heller ingen i familien har nogen særlig god effekt med Frontline øvs:( så nu har jeg købt Advantage og så håber vi på bedre effekt der. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kabala Besvaret September 27, 2011 Rapporter Share Besvaret September 27, 2011 På loppekur.dk kan man stemme om hvilke produkter der virker og hvilke ikke, så med tiden skulle der gerne tegne sig et billede af de mest effektive midler, hvis der altså er nok der stemmer. Der er dog stadig en del der har positive erfaringer med Frontline Vet. Alternative produkter er biospotix eller biogrance. Held og lykke med loppebekæmpelsen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
shaki Besvaret Oktober 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 22, 2011 Underligt- jeg har i de 5 år jeg har haft min gamle kat, aldrig brugt andet end - frontline combo vet, den har aldrig haft en eneste loppe, den lille har også fået det med go effekt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts